november 27, 2009

JEG KLAREDE DET!!!

Det er fantastisk - og jeg er faktisk forbi 65.000 ord!!!
Det var lige ved at gå galt for mig i sidste uge. Der var simpelthen for meget fra fortiden, der trængte sig på i og med en del af projektet er et kig på fortiden, men for at se på det, må jeg jo åbne for minderne og her hvor jeg på en måned fik - næsten - hele baduljen åbnet uden rigtigt at have tid og energi til at få lavet de sædvanlige forsvarsværker stærke, så det blev altså lidt hektisk, men lige nu ser det ud til, det måske var det værd (så at sige).
Der var gode venner, der var der til at støtte i den grad de blev involveret, og jeg fik en fantastisk hjælp både online og 'hjemme' - det er en helt særlig ære at have venner af den kaliber, som jeg har og jeg værdsætter dem alle - både familie-vennerne og venne-familien!
Derudover har jeg fået malet et par billeder og så kom der en lampe forleden! Lige ud af Egelunden! Så nu kan jeg male selvom der ikke er dagslys og det er altså rigtigt fedt! Har allerede malet herhjemme!
Næste projekt: At finde mig et godt staffeli på hjul!
Det skal nok lykkes! Det hjælper at tro på det.

Ingen kommentarer: