december 15, 2009

Julen er i hus

Min stol er repareret og jeg var i byen idag for at købe alle de ting, der ikke har med jul at gøre. Når der er længe mellem indkøbene tømmes lagrene hurtigt. De to unge mennesker var nødt til at hente pasta hos købmanden igår. Det er for dyrt at købe tingene ovre hos ham.
Samtidig fik jeg også sendt pakker til venner i udlandet, men det blev kun til 2, for det er lidt dyrt at sende. Nu skal jeg så bare have sendt kort til mine søskene og så kører det bare.
Der er nødt til at være lidt strammere tøjler i år end tidligere år, men det er så fordi pengene er brugt til andre ting! Jeg har lige 'investeret' i noget ny maling, som jeg næsten ikke kan vente med at prøve af! Der er nogle projekter, jeg har lavet noget research til, så jeg kan komme igang med arbejdet snart.
Ellers forsøger jeg at få repareret noget tøj og bagt nogle kager, men sådan en tur, som den idag, efterlader mig fysisk drænet, mens hovedet arbejder på højtryk. Det er lidt belastende, men en dag får jeg lært at lukke af for øverste etage også!

Jeg har fået samlet en del julemænd og i år satte jeg dem alle sammen og synes, det er rigtigt hyggeligt. Det er mere roligt i år end tidligere år - som jeg husker det - og det passer mig rigtigt godt. En rolig jul og nytår er lige hvad jeg har brug for nu. Så kan det også være, jeg kan blive færdig med manuskriptet og tage endelig stilling til, hvad der skal ske med det.

Ingen kommentarer: