maj 30, 2011

Bestået!


Der foregår meget i øjeblikket og jeg nyder det!
I den forløbne weekend var der inviteret til rengøring i Huset - Ishøj Kunstforenings hus på Ishøj Stationsvej. jeg har deltaget nogle gange, men har også sagt fra nogle år, fordi jeg ikke følte, at jeg magtede det fysisk.
Denne gang besluttede jeg så, at melde mig til begge dage, for jeg ville sådan set gerne udfordre mig selv og se, hvor langt jeg kan gå med fysisk belasting, inden jeg skal rejse over og deltage i en kongres.
På kongressen har jeg også noget frivilligt arbejde at udføre, for det gjorde for det første deltager-gebyret halvt så dyrt - 500 kr. er da også penge at spare - og så er der det, at jeg jo er en del af en gruppe. Den læsegruppe, jeg arbejder med på nettet, laver også "læsegruppe" på kongressen, så jeg skal være med til at lede nogle debatter.
Dér nytter det ikke, at jeg ikke kan yde mit bedste, for det ville jeg ikke bryde mig om. Jeg deltager 100% eller slet ikke!
Den tvivl, jeg havde, om jeg kunne klare belastingen, fik jeg så prøvet af, ved at jeg 'arbejdede' med alt, hvad jeg kunne bidrage med ude i Huset, og jeg klarede det til UG med både kryds og slange! En fantastisk følelse at lykkes med det, og nu er jeg mere sikker på, at jeg nok skal klare kongressen.
Nu mangler jeg bare at komme i sauna! Jeg skal jo over til 40-45 graders varme - fugtig varme - så jeg har udtænkt, at jeg i en sauna kan teste mine reaktioner og min astma! I øjeblikket er jeg ved at de-sensibilisere mine lunger ved at tage medicin forebyggende. Selvom jeg ikke har symptomer i øjeblikket og egentlig ville have ladet være at tage medicinen, så synes jeg, at det virker rigtigt, at jeg bygger et godt forsvar op inden rejsen.

Malingen går egentlig stadig OK, selvom jeg ikke får sat penslen på lærredet så ofte, men med alt det andet, der optager dagene, er det helt i orden. Ingen frustration for øjeblikket over det. Inde i mit hovede er jeg ved at male Heidis maleri(er), så hun bliver tilfreds. Imorgen regner jeg med at hente lærred no. 2 og komme igang med undermalingen.
Den 9. køres jeg til 2020-gruppens udstillingssted i Valby, så jeg kan deltage i en fernisering - Ninnas - og så jeg kan få byttet mine egne billeder om, så jeg kan få solgt noget.
Det vil ske nu!
Noget vil ske nu!
Det blive spændende at ske, hvad det er!

Ingen kommentarer: