februar 26, 2008

Ny pære i lampen? Velkommen til den nye adresse.

Kælderen, hvor jeg længe har opholdt mig, ser nu ud til at have fået lidt lys. Måske er der skiftet en pære?

Det lysner - tror jeg på - men kors ! hvor går det langsomt og det er jo lige mit temperament, når tingene går langsomt ! SUK - NOT !

Sidste tirsdag startede jeg på malekursus hos Jørgen Hansson, som altid er god for en portion inspiration, så nu har jeg faktisk et nyt - næsten - umuligt projekt i hovedet, men det skal være en overraskelse til Johannes fest i oktober, så ikke mere om det. Vi har sat datoen til d. 4. oktober, lokalerne er lejet og jeg har allerede aftalt med en af Birgittes gode venner at hun kommer og hjælper med det praktiske i køkkenet. Det kan sagtens gå hen og blive en fed Non-firmations-fødselsdags-fest. Johanne bliver 15 og hun går og ser frem til at få lov at drikke noget alkohol! tihi - så kræsen som hun er, bliver det svært for hende at finde noget, hun kan lide ;-D

Pollen er kommet frem, lyset er i fremmarch, blomsterne vælter fortsat op af jorden ...

- er i gang med ottende omgang af HP (engelsk version) og har det stadig bedst, når jeg gemmer mig lidt i det univers. Har stadig ikke set fjernsyn, bortset fra en film hist og her sammen med Johanne, så da vi idag satte os og så stand-up på Zulu, kunne jeg sidde og se på mig selv grine og have det lidt rart. Det hjalp også på stemningen, at jeg havde besluttet at lave noget god mad - som Johanne også kunne lide - og jeg spiste et helt måltid for første gang i 2-3 måneder. Det er lidt svært at beholde det inde, men det går.

Sidder og tænker på de 100+ ting, jeg gerne ville lave ... imorgen ... måske ... bestemt en af de nærmeste dage

Ingen kommentarer: