januar 23, 2009

Arbejde udført

^_^
Jeg har nu i et meget langt stykke tid villet opdatere min maleri-blog og med alle de nye malerier, jeg fik lavet i 2008, kom jeg længere og længere bagud, men idag fik jeg oploaded fotos og beskrevet alle de, jeg manglede at få derind, så det var et stort arbejde, jeg fik lavet dér. Samtidig - da jeg nu alligevel skulle redigere billederne - fik jeg oploadet billeder til den mere artistiske del af Leaky, hvor der er spurgt efter billeder flere gange, så det er også et punkt på min imaginære liste, der kunne krydses af.
Det viste sig, at tirsdags malerholdet er rigtigt spændende og jeg havde faktisk glemt, at jeg havde tilmeldt mig - eller rettere, så havde jeg glemt, at det skulle starte allerede, for jeg havde februar i tankerne som start, men Ninna ringede og spurgte, om jeg havde tænkt mig at komme, så jeg blev kørt derud og hjem efter en fantastisk start på et nyt billede. Det skal nok blive godt, og måske kan han give nogle gode input til det andet, der rumler i idé-banken?
Nu er jeg træt og ville elske at kunne komme til at sove, men jeg har en god bog, jeg er i gang med, så det kører alligevel. Jeg får hvilet kroppen.

Ingen kommentarer: