april 20, 2009

Oh happy day!

En rigtigt dårlig start på dagen efter en hel uges besværligheder, der ikke synes at ende (fysisk øv), blev til en ganske særligt fed dag, fordi jeg valgte, at jeg lige så godt kunne have det skidt ude i Kunstforeningens Hus!
Ham, der havde set et billede på min nuværende udstilling, som han godt kunne lide, men hvor det billede, han kunne lide, bare ikke passede i proportioner til hans boligstil, havde ringet for at høre, om der kunne findes en løsning. Jeg fik så en aftale med ham om, at jeg kunne se, hvordan han bor og hvem han er. Det viste sig at være en herlig ung mand, der laver musik, og som har en sød kæreste og en stor familie, jeg mødte mange af, for de bor lige omkring ham. Fantastisk oplevelse og jeg havde allermest lyst til bare at køre hjem og komme igang.
Så idag fik jeg startet på billedet og kom langt. Og jeg glæder mig allerede til imorgen, hvor jeg skal arbejde videre med det. Tænk at jeg maler og kan få penge for det. Glæden ved at male er der jo ingen, der kan betale mig, men at jeg kan få penge til at male mere, er jo en fantastisk ting for mig. Og så er der jo glæden ved, at der er andre, der kan lide, det jeg maler! En lille personlig sejr og dybereliggende blærerøvstendens, men ikke desto mindre en god ting for min selvfølelse!
Når nu jeg har solgt nogle flere, kan jeg få betalt min gæld og rejse!!! Ja, ja, drømme må jeg gerne!
Og så ville jeg lige vise mit nye tørklæde, som H. - en belgier bosiddende i Tyskland - sendte mig til min fødselsdag! Hun er en af de mange, der ligesom jeg er frivillig medarbejder på LeakyCauldron, og en af dem, jeg taler rigtigt godt med. Hun er en god ven uagtet afstanden.
Jeg fik så mange dejlige gaver og selvom jeg var træt mandag aften (2. påskedag), var det en dejlig træthed!
Det går også godt med den "åbenbaring" jeg havde, så jeg har haft nogle dejlige drømme og jeg føler, jeg er på en god vej. Og så har jeg fået skaffet en computer, der passer bedre til mine behov. Irli har så overtaget min og tænk! - så lige idag, da jeg tager over med den, så virker CD/DVD afspilleren ikke! Det er da for mærkeligt. Jeg havde lige siddet om natten og brændt et par CD'er, for jeg skal jo sikre de data, jeg skal bruge (fotos og sådan noget), så det er et virkeligt sært, at det så lige går i stykker der!
Suk!
Ok, det skal nok løse sig.

Ingen kommentarer: