august 28, 2009

Glemte helt at fotografere

Det var en skøn dag idag!
Vejret var perfekt og jeg var i Tivoli med 2 af de mennesker, jeg har lært at kende gennem Leaky Cauldron. De er 2 meget forskellige unge kvinder, men på en eller anden måde var der en god kemi mellem os alle som gruppe.
Vi fik lavet lidt sjov med de andre på Leaky, men vi glemte helt at få lavet fotos, så den europæiske gruppe kunne repræsenteres digitalt, så nu må jeg huske det på søndag, for der har jeg inviteret ikke alene de 2 udlændinge, men også et par herhjemmefra Danmark til en traditionel dansk frokost.
Nu er det jo heldigvis ikke et særligt stramt koncept omkring vores frokoster, men alligevel er der en slags rød tråd og de bliver altså ikke forskånet for frugtsalat! Så må vi se, hvordan de opfatter det hele.
Her til aften har jeg haft travlt med at starte farmors computer op og installere programmer og skal så derover med den imorgen. Derefter skal jeg op og købe ind til frokosten søndag, så det skulle blive helt roligt.

Ingen kommentarer: