september 16, 2009

Endelig er hylderne oppe!

Det har taget sin tid fra ideen blev til en beslutning og så til arbejdet blev udført, men nu er der sat hylder op hos Farmor! Hele dagen er gået planmæssigt, og det gjorde gårsdagen også, så det er helt fantastisk.
Igår var jeg ude og starte et nyt maleri, og starten lover rigtigt godt. Næste uge starter et malekursus, som jeg har tilmeldt mig hos den samme lærer, jeg har deltaget hos to gange tidligere. Jeg glæder mig helt vildt, men syntes, det ville være godt at være kommet igang inden. Fed dag!
Nå, men udover hylder - vi var også sammen oppe og købe dem idag - så kom jeg til beboermøde og var glad for, at jeg deltog. Der var vist rekordfremmøde. Jeg kom først hjem omkring halv elleve og skulle så finde Juice i mørket! Han var ikke samarbejdsvillig - jeg tror, han var rigtigt sur over det sene tidspunkt - men jeg fik fanget ham og givet ham en lille nussetur.
Nu vil jeg se at komme i seng, for mine øjne falder hele tiden ud - øh - nej, men de føles som - øjenlågene falder i! Tænk at være træt så 'tidligt' på natten! Fedt.

Ingen kommentarer: