februar 04, 2009

En god tirsdag

Det blev en herlig afslutning på en dag, jeg næsten ikke fik startet!
JO, for jeg var kommet i seng ud på morgenen inden og var først "i live" igen ved 16-tiden - heldigt jeg har Illustreret Videnskab og en god bog! Suk! Så fik jeg dyret ud af sengen og kom i svingninger, for lidt over 18 ville jeg blive hentet for at komme på male-kursus. Det glædede jeg mig meget til. Og det blev bestemt ikke dårligt! Billedet udvikler sig næsten som om, det har sit eget liv og mine ideer ser ud til at virke. Det er kolossalt, som en god lærer kan hjælpe, når der opstår tvivl om fremgangsmåde eller andet - og den nye lærer er lige så god for mig, som Jørgen Hansson er. Spændende.
Jeg har lidt svært ved at forstå tingene omkring den udstilling, jeg skal have i april. Jeg er vildt usikker og meget nervøs ved den, men det har jeg indtil nu ikke formået at få styr på, så det er noget af en opgave for mig at få de nerver under en form for kontrol. Der er stadig nogle billeder inde i mit hoved, som det kunne være sjovt at nå at få ned på plade/lærred og med - sort/hvide og rimeligt enkle, så det skulle ikke være umuligt at få til at virke. Ninna kommer senere på ugen - hvis hun kan - og henter nogle rammer og plader ned fra loftet til mig, så jeg kan prøve mine ideer af. Det ville være fedt, hvis de virkede lige så godt som det billede, jeg arbejder på på kurset!
Ellers er arbejdet stadig godt igang på nettet og jeg har også været i gang med at deltage i nogle "radio"-optagelser, hvor vi diskuterer i real-tid og så kan folk, der er interesseret i det, downloade f.eks. via iTunes. Det er vildt spændende - særligt når en af deltagerne har glemt at sætte optageren igang og hele udsendelsen må tages om igen. Spændende hvad der kommer ud af det. Vi fik ros for den første udsendelse, så det ville være godt at følge det op med endnu en god omgang. Jeg kan ikke helt forstå, jeg deltager i sådan noget, men det er da udfordrende og jeg valgte altså at tage udfordringen op! Yuck!

Ingen kommentarer: