februar 14, 2009

Orv! Igen?

Der er igen gået en masse dage uden jeg har rigtigt lagt mærke til det!
Jeg har arbejdet intenst på et maleri, der bliver erklæret færdigt på tirsdag, når den lærer, jeg pt. har ude i Kunstforeningens hus har givet sin kritik og jeg har besluttet, om det skal forbedres iht. hvad han siger. - Ikke fordi hans mening betyder mere end min egen, men fordi han kunne gøre opmærksom på noget, jeg ikke selv havde tænkt over.
Lige nu sidder jeg og nyder den sidste aften af Johanne's vinterferie. Det har været en dejlig uge, hvor hun både har nået at have travlt og været syg! Ingenting i den unges liv går langsomt - undtagen oprydning! SUK!
Vi har set hele Matrix-serien de sidste to dage og så også fjernsyn og snakket og været on-line og spist is og jeg har malet og Johanne har afluset håret og vi har begge været i bad og ... (trækker vejret et øjeblik!) hold da op! Herligt! Og det er snart forår, så det er selvfølgelig tisse-koldt!!!
Det blev for meget med kulden idag, så jeg kom ikke afsted på genbrugsgården, men det er da så heldigt, at det ikke var meget vigtigt at få det gjort lige nu! Det havde bare været rart at komme derover, så der ikke samledes for store mængder i skuret, men det får være!
Det eneste, vi ikke har nået, er at få kage!!! En stor mangel i en ferie, men det er vist kun mig, der er en kage-freak her, så det bliver i næste weekend!

Ingen kommentarer: