oktober 12, 2009

ONDT

Når det bare gør ondt og der ikke er plads til andet ...

Midt i mit hold i ryggen er jeg lidt misundelig: Johanne er i sin efterårsferie inde på sin skole! Hele tiden!
Fra kl. 10 mandag til kl. 10 fredag er der uafbrudt åbent for et LAN-party: at hænge ud, spille computerspil, drikke sodavand og ellers bare hygge. Det er da lige til at blive misundelig over!
Nå, men det er jo ikke nogen god ide at være misundelig, og jeg er egentlig bare imponeret over, hvor meget gang der er i næste generation. Godt at de er det! Der er meget for dem at gøre, når de engang skal til at regere, så de kan lige så gerne være vant til at være travle.

Indtil ryggen er bedre sker der ikke en sk.. her! Der er meget, der er blevet aflyst, for al energi går egentlig med at være i stand til at trække vejret. Så er det da temmelig belejligt, at jeg ikke skal gøre andet end at passe mig selv!

Ingen kommentarer: