oktober 13, 2012

Sukker

Jeg kan ikke få nok ... sukker! Det er SÅ frustrerende at være styret af kroppens laster, men sukker er dog det mest irriterende at have som last! Det er i alle fødevarer - næsten. Og nu har jeg fundet ud af, at fedt såmænd kan omdannes til sukker-stoffer ... og vice versa! Der skal større styrke til, end jeg ser ud til at besidde, for jeg 'falder hele tiden i'. Næsten alle mine vågne timer går med at tænke på is og slik! Overspringshandling! Uden tvivl! Der er noget, der er gået galt, og jeg tænker omgående på is og kage! Usikkerhed om et maleri - Kage! Pengeproblemer --- dobbelt is og kage. Og det er altså sådan, at problemerne bliver løst og SÅ får jeg trang til det vildeste sukker-orgie! En sjov film distraherer noget. Besøg af - eller hos venner er super distraherende, men så er der jo tiden, når jeg senere sidder og er klar til natten og hjernen kører bare på med krum hals om noget at putte i hovedet. Noget sødt. Irriterende styring. Så jeg sidder her og sukker. Nogen spader har været inde og lænse en af mine konti for over 20.000 kr. og det er jeg skide sur over. Selvom selskabet dækket tabet, så er det altså vildt. Det er lige som at have indbrud. På en måde. Det kommer oveni, at jeg har en virkelig dårlig periode sådan rent fysisk! Af en eller anden grund kommer ulykker altid på ubelejlige tidspunkter. Nå, men jeg er gået i gang med et nyt projekt oveni Irli's (svigermor) portræt. Så der kommer noget mere sjov med dyr. Det kan opveje det irriterende og det onde. Et smil er en smart, helbredende ting, og de koster ikke engang stor anstrengelse. Men ihvertfald ... jeg synes, det er træls, at det er blevet efterår! Smukt, men træls!

Ingen kommentarer: