marts 16, 2008

Er blevet luftet.

Idag (lørdag) var det 3. dag i træk, jeg var på gaden! Det er en stor ting for mig, for det er ikke sket siden november at jeg har været ude så mange dage efter hinanden og jeg overlevede - sådan da. ^_^

Thomas og Morten holdt en hyggelig fødselsdag lørdag, fredag mødte jeg Irli oppe i centret, hvor hun købte min fødselsdagsgave og gav mig på forhånd, og torsdag havde jeg været hos Irli, hvor hun holdt fødselsdag for Finn.

Det hele ramlede sammen over de 3 dage, men jeg besluttede mig på forhånd for at kaste mig ud i at overholde alle 3 aftaler, og det gik heldigvis godt, men nu er jeg træt, som om jeg har været i kamp! Virkelig øm i hele skroget og det summer i hovedet samtidig med, at jeg er angst! For hvad, ved jeg ikke sådan rigtigt, for det er ikke noget, der er logisk og så er det, jeg har lidt svært ved at forholde mig til det! Det irriterer mig bare, og jeg har måttet aflede mig selv ved at gå på nettet i nogle timer.

Nu vil jeg tage min bog (HP) med ind og gå i seng, og sende tankerne på udflugt, så de igen bliver optaget af noget andet, og så kan det være, jeg falder i søvn. Det virkede sidste nat, hvor jeg sov hele 4 timer i eet stræk! God følelse og godnat.

Ingen kommentarer: