marts 18, 2008

Påsken er over os

Så har vi påsken.

Ja, det er jo interessant, men vi fejrer egentlig ikke rigtigt andet, end at min søster Lea kommer en tur på besøg. Herligt. Dog har jeg faktisk husket i år at hænge påskepynt op, så det er mere, end jeg nåede sidste år.
Før vi kan nyde ferien, skal Johanne og jeg lige have en god gang forkølelse overstået, men det skulle heller ikke være så svært?

Den lille påske-kanin løber rundt og leger, det er forår, så vi har god underholdning herinde i stuen. Jeg læser højt af Harry Potter for Johanne, når vi ikke ser Simpsons i fjernsynet eller sidder hver især med vores computer på skødet. Hyggeligt.

Johanne er lige løbet ud i haven for at jage naboens kat væk og kaninen sidder og kigger mildt interesseret på sagen. Det var vist så højt, pulsen kommer op idag. ^-^
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: