marts 21, 2008

Besøg af lillesøster

Det var en dejlig start på påsken. Lea kom og besøgte os fra torsdag til fredag og vi hyggede os rigtigt. Der var både plads til pjat og alvor, og begge piger fik et stort påskeæg, hvilket Johanne ondulerede straks, mens Lea fik næsten alt sit med hjem.
Vi fik talt lidt om vores far og det ser ud til, at Lea kommer fint igennem tiden efter, han er død. Hendes plejeforældre er guld værd for hende, og hun har endelig fået lidt ro i sit liv.

Det ærgrer mig ellers lidt, at vejret ikke arter sig, for jeg skulle have vasket noget tøj og have det ud og tørre, men det nytter ikke noget lige nu, hvor vejret er så dårligt. Johanne synes, det er helt ok, for det var hende, der skulle hænge tøjet ud, fordi der på grund af helligdagene ikke kunne arrangeres hjemmehjælp, der passede ind i aktiviteterne herhjemme.

Lige nu er 2 af Johannes veninder her og skal sove her i nat, men de er meget hyggelige at have her og efter jeg har fyldt dem med hjemmebagt pizza og popcorn, er der ro i lejren. Det ser såmænd ud til, at de går i seng inden midnat?!! Jeg ser James Bond-film og forsøger ikke at ærgre mig over, at jeg har spist noget kage, for der var sukker i og jeg bliver helt så jeg ryster på hænderne, men jeg havde altså sådan lyst til at "synde". Så nu må jeg ud og have nogle fibre og se at få sukkerniveauet ned.

Alt ialt synes jeg, det går lidt bedre humør og det hele.

Ingen kommentarer: