marts 27, 2009

Travlhed

Der er lidt panik før lukketid her! På tirsdag skal jeg have billeder og materiale klar til udstilling og det holder lidt hårdt, men det skal nok komme.
Først skulle jeg lige have nogle sommerfugle til at gå til ro, for jeg synes bestemt, det er et tve-ægget sværd at lave udstilling - især fordi mine malerier aldrig er malet med salg for øje! Tænk hvis nogle køber dem - og tænk, hvis ingen gør? - Og jeg er ikke engang radikal ^.^
Netop som sommerfuglene lavede mest ballade, sad jeg heldigvis og chattede, og i den anden ende var en musiker, som havde nogle gode teknikker at kunne øse ud af. Det gælder nemlig om ikke at appellere til logik eller almindelig fornuft, det er mere et spørgsmål om at få kontakt til de følelser, der sætter nervøsiteten igang og dem fik jeg ganske godt fat i, så jeg har nu kun lidt almindelig travlt uden den følelsesmæssige belastning oveni.
Der bliver pt. monteret lærreder og printet brochurer og endelig fik jeg også ryddet lidt op her, for her var kommet til at ligne en rodebunke i den ene del af huset. Nu er jeg så på vej i seng, for jeg har lovet mig selv noget hviletid med en ny bog og noget chocolade!
Så må weekenden få noget arbejde fra hånden, så jeg kan komme ud og lege på mandag og slappe af ved at få malet noget mere - væggene bliver jo helt bare herhjemme, så der skal noget til at fylde tomheden ud med.
Kisser tog med ud i Kunstforeningens hus torsdag aften. Det var første gang, jeg var derude en almindelig torsdag aften, men Ninna havde nogle rammer og ting til mig, som ikke kunne vente til mandag, og så var der så også nogen at følges med hjem, for Kisser var på cykel. Det hele passede sammen - undtagen regnvejret! HOOOOLD DA OP hvor var det KOLDT! Mine tæer er endnu ikke varme, men det er jo snart sommer og så kan de jo få lidt solskin dér! - nå, hvor kom jeg fra? - åh jo, chocolade og bog! Godnat!

Ingen kommentarer: