marts 03, 2009

En aktiv uge?

Kendes "BLECh" dage sådan officielt?
Jeg er i gang med en lige nu. Det har ellers været en god uge, hvor maleri-kurset blev afsluttet - et billede blev godt og et ikke så godt! - jeg var hos tandlægen og skal have lavet en ødelagt/slidt plombe i en tand engang i slutningen af april (uh - det bliver dyrt), fik bagt en kage og ordnet huset og så havde jeg ellers en "Kun-læse-ingen-telefoner-eller-internet" dag om lørdagen! Det var himmelsk. Jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst havde sådan en planlagt dag uden at det var sygdom, der var grund til at jeg var inaktiv.
Så kom en dejlig søndag med fødselsdagsfest hos vennerne og hygge for alle pengene. Jeg blev godt nok lidt utilpas hen ad eftermiddagen, men det lod jeg passere indtil om aftenen, hvor ALT måtte passere! Du gode kustode! Og så noget ged siden! Nå, men jeg har ikke noget, jeg skal nå, undtagen lige at gøre klar til maleri-udstilling og træne og passe kaniner og Johanne kommer hjem næste weekend (hurra), og sådan!
Ellers arbejdes der vildt helt andre steder på at bruge mit maleri, der er godkendt til at blive brugt på T-shirts og andet på en kongres for brugere af Leaky-hjemmesiden. Så der kommer til at rende mennesker rundt i Boston i maj, som har T-shirts på med et logo, som jeg har malet! Det er da for vildt at tænke på! ^-^
Nu bliver det spændende om "En aktiv uge" glider over i "In-aktiv uge"!

Ingen kommentarer: