november 11, 2008

Det lykkedes!

Lampen blev sat op, hylder, toiletrulle-holder, galleri-hylder i stuen og ryddet (sådan nogenlunde) op i det hele.
Der er sat billeder op mange steder nu! Herligt og så har jeg endda fået et par nye billeder med hjem, som jeg havde fået lavet færdige. Der sker da en del her.
Og Mortensaften bød Irli på aftensmad: MMMMM andebryst-steg med abrikoser/æbler og så fik jeg aspargeskartofler til og rødkål og syltet pære og ditto fersken! Resten af andestegen fik jeg med hjem - DET overlevede den ikke! Spist væk og borte!
Mit kommende kulinariske projekt hedder: Græskar-cheese-cake! Har fået en opskrift idag, som ser overkommelig ud (sådan rent teknisk) og kan oversættes til alt det med gluten- og sukkerfrit! Der er ikke mange ting, der kan få mig til at glæde mig til at skulle i køkkenet, men at lave kager er nok det nærmeste, jeg nogensinde kommer på at nyde køkkenarbejdet!
Og så har jeg nu prøvet at blive ædt af en enkelt loppe! DET er altså irriterende, for jeg får nogle gevaldige buler på benet og dyret hyggede sig gevaldigt og lavede lige et par bid mere sådan bare for at vise sin ihærdighed! Jeg bliver nok nødt til at overveje grundigt, om jeg kan klare mere af den slags, men jeg har "samlet den op" ude i Kunstforeningens hus igår og det er træls!
Jeg er nemlig rigtigt glad for at komme derude, men havde faktisk allerede overvejet at skulle starte derude en alternativ dag, fordi om mandagen laver jeg simpelthen ikke nok - der snakke-snakkes for meget! - Ja ikke mig, naturligvis, men de andre altså! Så det her med loppen kan så være det, der får det til at blive nødvendigt at tage beslutningen på det her helt anderledes grundlag end det oprindelige!
Sjovt som intet i sidste ende alligevel er tilfældigt.

Ingen kommentarer: