november 17, 2008

Er ugen allerede gået?

Er der virkelig allerede gået en uge, siden jeg skrev her sidst? Whew!
Indtil torsdag gik tiden mest med at forberede mig til Johanne kom hjem. Det gjorde hun torsdag formiddag og havde kæresten sin med hjem! Det var vildt hyggeligt at møde ham. Og weekenden blev en meget dejlig oplevelse, så den var pludselig ovre - weekenden altså! Sådan er det jo, når tiden går godt.
Idag har jeg så hængt ud herhjemme og ikke lavet andet end at tage en tur med affald til genbrugsgården og så er jeg stadig vild med mit projekt på nettet, så der er i gang 5-8 timer hver eneste dag! Tiden går hurtigt, når det er sjovt.

Lørdag var en speciel dag. Johanne og jeg havde specielt planlagt, hun skulle være hjemme til det besøg, som min lillebror havde inviteret os på. Kæresten var velkommen til at komme med og det blev en rigtigt herlig dag, hvor jeg lærte både min lillebror og hans søde kone lidt bedre at kende. Vi snakkede meget alle tre og de stakkels unge mennesker havde ikke en chance, men det var de nu ikke så kede af. De er i "suge-malle"-alderen!
En gang imellem måtte jeg - altså gennem hele weekenden - sige ordet: "Dunk"! Det er den lyd, det giver, når 2 hoveder bankes sammen fordi de ikke kan lade være at rå-snave i andres nærvær! Det var rigtigt festligt, for Johanne kom hver gang til at fnise og det giver en interessant virkning, når der fnises midt i et snav! Hygge, lige dér!

Idag var det følgerne fra sidste uges loppebid, der gjorde, at jeg ikke tog ud i Kunstforeningens hus. Imorgen skal jeg så derud, for jeg har tilmeldt mig et kursus i glas-et-eller-andet-der-smeltes-og-bliver-vældigt-kunstnerisk (håber vi - altså det kunstneriske), men jeg går hjem, hvis der er nogen, der har hund med! Jeg har stadig store sår fra sidste uge og først idag var de fri for infektion. Det gider jeg ikke stille op til igen, så det er ok, hvis der er taget hund med, men så tager jeg bare hjem og kommer en af de mange andre dage, hvor der ikke er et øje! No problemo!

Ingen kommentarer: