november 18, 2008

Gaveregn!

Søndag ringede T&A og spurgte, hvornår Johanne skulle afsted til Als. Vi fandt ud af, at hvis de kom med det samme, så ville de kunne nå at hilse på Johanne og Kær'sten, så de skyndte sig at komme.
Det viste sig, at de havde overværet opsendelsen af Endeavour et par dage før!!! Heldige sk...rikker! Kors hvor ville jeg gerne have været med til det! Hvor var det fedt, at de var så heldige! Nå, men de havde købt nogle gaver til Johanne og mig: T-shirts og baseball-caps! Jeg fik den fedeste smarteste og alt-muligt-andet-este T-shirt med formlerne for f.eks. hvilken fart der kræves for at undslippe jordens tyngdekraft, og mange andre. På forsiden står formlerne og på bagsiden er så skrevet, hvad de "gør godt for" - HERLIGT SEJGT COOL!!! Og så fik jeg en FED cap fra Space Center! Jeg føler mig som den heldigste kartoffel på jorden!
Og Johannes gaver var lige så fede, men jeg fik ikke helt nær"læst" dem, for hun var i gang med at pakke til afgangen.
Så kom farfar&A. og fik en kop te og nåede at hilse på Johanne også! Helt fantastisk hensigstmæssigt! Vi fik så siddet og snakke-snakket lidt efter de unge mennesker var draget afsted - næsten uden panik; for hvor havde man nu hængt sin trøje? - selvfølgelig i køkkenet! Det er da det mest naturlige sted at have en trøje hængende! Typisk! Men det var faktisk Kær'sten der fandt den, så han fik lige et ekstra point dér!
Idag har været en god dag, for jeg har sovet!
B. fik vendt en forfærdelig drøm for mig og hver gang, hun gør det, så kan jeg få lidt søvn efterfølgende!

Ingen kommentarer: