november 27, 2008

Vente

Lige nu venter jeg på, at klokken skal vise, at nu skal jeg gå, så jeg kan komme ind til foredrag om Astronomi! Det er helt klart et "high-light" i min hverdag at komme derind.
Ellers venter jeg på, at jeg får ordnet Johannes værelse færdigt, men jeg er meget i tvivl, om jeg når det, inden hun kommer hjem! Det vil så også være i orden, hvis jeg ikke når det, men det kunne da være sjovt, at det kunne lykkes!
Jeg venter også på inspiration, så jeg kan få de 2 små malerier, jeg er ved at lave til Emmy (min chat-veninde i Colorado), så jeg kan få både dem og så den gave, jeg skal sende til Tyskland afsted. Gaven til Tyskland handler om, at alle de i staben bag Leaky Cauldron, der havde lyst til at være med, skulle melde sig til en (arrangør), som så lavede en fordeling og sendte en adresse til hver deltager, og så skal vi så hver især finde på noget - det kan være noget særligt fra vores egn af kloden eller noget, vi har bemærket i en samtale, at netop denne her gave-ven er glad for, eller hvad nu vi kunne finde på. Nogle firmaer har også den "leg" med en hemmelig nisse- eller julemand, men det er nu første gang, jeg selv prøver at deltage i legen. Det bliver sjovt at se, hvad der kommer!
Nu er det kaffe-tid og afgang lige efter!

Ingen kommentarer: