december 16, 2008

Juletræet med sin pynt

Endelig kom julepynten ned fra loftet. Madonna kunne levere sin baby i hulen/stalden (maleriet i baggrunden) og lyset kan være tændt hele natten, så der er hyggeligt, når jeg sidder og hænger ud og spiser julesmåkager! Det har jeg også fået bagt - ihvertfald første omgang! Imorgen (tirsdag om dagen) skal jeg købe ind til Julemuffins og måske prøve at sove lidt - eller omvendt, men jeg ville lige prale med vores dejlige træ! Johanne har godkendt det, så det er helt i orden lige dér.
Der er ikke lige så meget jule-fis her, som der har været andre år, for jeg er for træt til at overskue mere, end jeg har taget frem nu, så resten er på loftet igen, så jeg ikke bliver fristet! Så er der også mindre at tage ned om 3-4 uger (Hellig-tre-konger)!!! Der er fordele ved alt! LOL
Nu tror jeg, at jeg går i seng og ser frem til lidt indkøb og hov, jeg har brunkage-dej i køleskabet, så dem kan jeg passende få bagt og lave noget ovn-mad til aften! Fred over det lille land.

Ingen kommentarer: