december 20, 2008

Venter

Jeg nåede at komme ind og se Tivoli's julemarked. Det blev da også til en enkelt (nej 2) små engle og en lille ting til Johanne. Irli, Poul og jeg delte den kande kaffe, jeg havde taget med, og jeg havde brunkager også! En lille hyggelig tur.

Der er bagt, der er vist nok rent her, der er juletræ - julegaverne ... kommer vist - tror jeg, der bliver lavet lister til indkøb, der bliver sms'et, blæsten suser, kaninerne banker advarende (de hader blæst) og jeg har været i bad!
Så kan det da godt blive jul? Ja, jeg venter altså lige på, at tøsen vender snuden hjemad, men der er mange venner at tage sig af, så hun kommer vist først i aften? Det er jo lidt fedt at der engang imellem er ferie, for så ser jeg med egne øjne på, om hun nu også har det så godt, som hun siger ^_^ og når det så er på plads, kan jeg igen nyde, at hun er ude og opleve verden. - og nyde min egen lille verden. Selvom den ikke ser ud til at række langt ud, synes jeg selv, den er ret interessant og selvom der er "hullede" dage, er der flest af de gode for tiden.
Nu er jeg spændt på, om der er kager nok til hele julen.
- Om de ting, jeg uværgeligt glemmer, er vigtige.
- Om der kommer sne.
- Om julemanden kommer.
- Om den store Lotto når at komme i år.
- men ikke om det bliver jul, for det er også uværgeligt!

Ingen kommentarer: