maj 22, 2008

Fernis og glæde


Den sorte vase, som står til venstre, gav Irli mig!!!
De to buketter (i vaserne), Hortensiaen (i papiret) og Gerberaen (den orange), og 2 pakker chocolade, og et af Annettes smukke kort!
Masser af venner - - - og så familien! Der kom mange og til både Madani Davood og mig kom de fra kunstforeningen! Herligt.

- Og så kom min lillebror!

Jeg ved slet ikke hvad ben, jeg skal sidde på (- er for træt til at stå op) og hvor jeg skal begynde og hvor jeg skal afslutte, men nu skriver jeg lige her, hvor GLAD jeg er og feberen er væk og næsen er til at trække vejret gennem! Og min lillebror tog med mig hjem, hvor vi fik lidt at spise og snakkede så væggene dirrede.

Sikke en dag! Hvor er jeg dog taknemmelig for, at jeg valgte at trække mig selv op ved hårrødderne og komme afsted!

- Og det er over 20 år siden, jeg har været sammen med min lillebror!

Så nu har jeg både en lillesøster og en lillebror! Og en skøn datter og 1000 venner. Og Irli, der tænkte på, at jeg ønskede mig den vase! Og Irlis bror Poul der altid møder op og giver et dejligt kram.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: