maj 31, 2008

Hård uge

Rigtig hård uge! Johanne har haft halsbetændelse - en led, behandlingskrævende og meget trættende een. Vi har haft det hyggeligt nok, men det var ikke nemt for hende at være inaktiv og det var en stor lettelse for os begge, at hun kunne komme afsted idag på sit "arbejde" som instruktør (StreetSurfing).
Da hun kom hjem her til aften kunne jeg dog godt mærke, at hun er nem at hylle ud af den og det er svært for os begge, men det går fint.
Jeg har godt kunnet mærke bakterierne, men heldigvis ikke så meget som Johanne og idag var jeg så en tur i Bilka. Det var lidt som at være i en anden verden, for der var ikke ret mange mennesker der, men det var nødvendigt, at jeg kom afsted, for jeg måtte op og hente et kanin-bur!
Det ser ud til, at vi får endnu en kanin at tage os kærligt af. Det er vældigt spændende.
Jeg er medlem i et forum på nettet, hvor vi skriver om kaniner - alle er ejere af en eller flere. Her var der så en henvendelse i min postkasse forleden, hvor jeg ellers havde efterlyst et kanin-bur, men nu var der en forespørgsel, om vi var interesseret i en lille unge, der mangler et hjem. Kvit og frit.
Det er angivet i mail'en at det er en blanding mellem en dværg- og en løvehoved-kanin, så jeg er meget spændt, og har allerede kontaktet dyrlægen for at være sikker på, hvordan vi forholder os. Men det skriver jeg mere om.

Ingen kommentarer: