maj 08, 2008

Pollen 1 - mig 0

Det er dog kun midlertidigt at pollen har vundet, for de forsvinder jo, men jeg kommer så tilbage og så er der 10 måneder til næste omgang. Lige nu er det 3. dag jeg har piv på lungerne og lidt for høj temperatur, så den står på afslapning og så lidt stress som muligt - og med fernisering d. 21. er det jo en nem opgave for mig - NOT!
Der er en invitation, som skal til at sendes ud, men jeg kan ikke få fat i den anden udstiller, så jeg føler mig lidt bremset i at se at få invitationen lavet, men måske skal jeg bare lave min egen! Det ville bare være nemmere, hvis vi lige koordinerede, for egentlig er mit dilemma, at jeg vil være helt sikker på, at det overhovedet bliver til noget, før jeg sender nogetsomhelst!

Johanne har lige scoret et 12-tal i engelsk! Det måtte jeg altså lige have ud, for det er altså ret flot, synes jeg. Nu har jeg skældt hende ud, fordi hun havde undladt at lave lektier og når hun så laver det, så laver hun et 12-tal. Herlig unge - ihvertfald ikke kedelig.

Nu er klokken nået til 3 og jeg vil ind og ligge igen! Det er altså ret kedeligt, men det er den eneste vej at slappe mest muligt af, for at det bliver overstået i en fart! SUKke - ralle! ØV. HIHi, skal lige ind og checke for om der er nye, sjove forslag inde på Leaky!

Ingen kommentarer: