september 20, 2008

Vi er HJEMME !

Så kom vores ting hjem igen! Og Johanne kom her til aften hjem igen! Så nu er det bare at komme på plads igen! Mine visioner for, hvordan husets funktionalitet kunne forbedres, ser ud til at kunne lykkes og jeg er glad - ØM over det hele, men glad! For jeg er hjemme og hvor er det fedt!
Idag (fredag - jeg har ikke været i seng endnu, så det er altså stadig fredag!) kom også de nye kanin-bure fra Bramming og de er helt fantastisk hyggelige bare at se på. Når så dertil kommer, at de ser ud til at kunne fungere fantastisk for kaninerne, så er det bare lige i øjet! Nu skal jeg have hentet noget maling og have dem behandlet før vinteren, men jeg elsker at male, så det er en mindre sag - synes jeg! - hm, jeg overvejer at male en sol eller noget andet glad noget på! Yeah, det kunne være sjovt.
Med al den glæde er det (måske) skammeligt, at jeg ville ønske, at jeg havde flere kræfter, for jeg kan da godt se, at med de kræfter og den energi, jeg tidligere har haft, ville jeg alene kunne have gjort husets indre færdigt på en week-end, men sådan er det ikke, og jeg er bare taknemmelig for, at jeg dog kan gøre noget selv, når nu jeg får så megen hjælp fra familie og venner, at det hele nok skal gå! Flyttefolkene har altså også været uvurderlige, for de har virkelig taget fat, så vi alle fik mest ud af timerne. Skønt at få lov at opleve.
Nu vil jeg gå ind og lægge mig og glæde mig til dagen imorgen, hvor der vil ske lidt mere og så varer det ikke så længe, før vi er færdige og kan gå videre til de sjovere sider af tilværelsen - ikke at det ikke er sjovt at få gennemgået alle gemmer og mærkværdige ting, der hober sig op hist og her, men der er bare andre ting, der er sjovere at lave! ^_^
Det er f.eks. sjovere, at maleriet ude i Kunstforeningen går strygende og jeg går bare og holder øje med, hvornår lejlighed byder sig for at komme ud og male: Høj musik i ørerne og lærredet foran, så er livet virkelig værd at leve!
Nå, nu drømmer jeg lidt - så er det sengetid!

Ingen kommentarer: