september 28, 2008

Det går fremad

Kaninhusene er kommet og nu har jeg fået dem malet, og så er Juice flyttet ind i det ene af dem, og der er gjort klar til den næste kanin! Fedt! Jeg glæder mig meget. (en masse "og"-er!)
- Og så er der nogenlunde til at være i huset. Der er en masse detaljer, der mangler, men det er jo også kun en uge siden, vi blev flyttet tilbage, så det kan ikke forventes, at alt er på plads!
Festen begynder at trænge sig i første position, for det er faktisk om en uge, så det kan være, der er et par af detaljerne, der ikke nås inden på lørdag. Det er nok ikke noget, der vil ændre verdenshistoriens gang, hvis hele huset ikke er perfekt, så jeg lader det nok fare! Om ca. 20 år vil jeg checke historebøgerne og se, om der kom kriser i kølvandet på mit første forsøg på en afslappet attitude overfor rodet! ^_^
Jeg har helt glemt at få taget billeder af herligheden, men jeg forsøger at få det gjort imorgen, søndag!

Ingen kommentarer: