september 04, 2008

Så er lettelsen nær

Snuskes bur er skilt delvist ad og renset. Det bliver nu ombygget lidt og bliver forbedret både mht. faciliteter for en kanin og for mennesker!
Det hjalp, at jeg ikke kigger ud på buret og forventer hendes snude lige akkurat kommer frem, når jeg kalder. Det ser helt anderledes ud sådan splittet ad og imorgen bliver de sidste ting fra hende hentet! Nu ser jeg frem til at tage ud til dyreinternatet i Rødovre og hvis de har ude-kaniner får vi ny kanin straks og ellers er vi parate og så søger vi bare videre!
I nat fandt jeg nye bure! Det viste sig at være lige så dyrt selv at bygge et bedre bur til Juice, som at købe 2 af ham, jeg fandt på nettet! Han ville da gerne køre dem herover og aflevere dem på adressen!
Det er ret fantastisk, at det kunne gøres - faktisk bliver det lidt billigere, men jeg betaler halvdelen af hans benzin, så det bliver samme pris som et enkelt bur. Og så skal jeg ikke bruge kræfter på at bygge det! Så nu bruger jeg istedet kræfter på at renovere det gamle bur, så det ikke bare bliver skrottet. Hm, måske bliver der plads til en kanin mere? Det vil vise sig.
Ellers bruger jeg en del krudt på den kommende fest, selvom jeg forsøger ikke at have for høje forventninger om at gøre det perfekt! Johanne ville såmænd slet ikke kunne lide "perfekt", så det er ikke hende, der har de store forventninger.
Her vil jeg lige vise et sidste billede af Snuske (bær over med mig):

Ingen kommentarer: