september 17, 2008

Vi skal hjem på fredag - na na na na naaa na

Der er så meget følelse i huset (Erimitagen) her, at det næsten kan ses!
Idag kom Ulrich - ingeniøren, der varetager koordineringen af renoveringen mv. - og gav mig en nøgle, så jeg imorgen kan komme ind i vores hus og sætte reoler op. Da han var gået, begyndte jeg at ryste og fryse helt vildt, så jeg gik ind og lagde mig og sov i 2 timer! Det har virkelig nogle store omkostninger for mig at være hjemmefra min egen pløjemark og lige idag kom en meget tydelig reaktion på dem.
Lige da jeg så Ulrich på dørtrinnet, var jeg på nippet til at tænke på alle de katastrofale årsager, han kunne have til at komme her, men jeg fik standset det før alle tankerne startede (kun lige suget i maven nåede at komme) og så kunne jeg i fred og ro høre, at det går fint og jeg kan komme videre som planlagt. Yay, Jaaaa, YES!, woo woo woo, Heja, og så videre ...
Harry Potter-bøgerne, musikanlægget og maler-tingene er allerede organiseret og pakket, så prioriteringsrækkefølgen er temmelig tydelig - for computeren kan jeg jo ikke pakke ned før imorgen! Soveværelset er klar til pakning, i aften og imorgen pakkes en af reolerne herovre, for den skal med over og sættes op imorgen, så der sker en masse og - - - Vi flytter på fredag! Yaiiih.
Jeg kan slet ikke rumme andet lige nu, så en masse andet er flyttet i baggrunden, men jeg glæder mig til week-enden og Johanne kommer hjem i og har lovet at deltage aktivt hele lørdagen hjemme, så holder vi fri søndag og så tager hun over mandag og besøger sin gamle klasse på Vejlebroskolen og så er hun afsted til Als igen! Men vi skal hjem til vores eget hus og det bliver vildt dejligt (som jeg vist tidligere har "antydet", at jeg mener). ^_^

Ingen kommentarer: