april 25, 2008

Kender I det?

Kender I det, at der er dage, hvor alt bare er noget l... og så dage, hvor alt bare lykkes.
Det sidste er en af de dage - lige idag!

Hængepartier er blevet løst, kontakter er lykkedes, fiskene har fået mad (nej, det får de ikke hver dag!), det regner, så jeg ikke skal vande krukker, Johanne skal overnatte hos venner, jeg har høj musik sat på, der var en rest løgsuppe til frokost (uh, det giver god gennemluftning), der var penge tilbage i varmeregnskabet så jeg har bestilt mig et par nye sko og nu sidder jeg og lytter til fuglene (der er lige en pause på musikken, for jeg har ikke valgt et nyt album at afspille) og overvejer, om jeg skal kaste mig ud i det nye software-noget, som jeg har installeret på computeren!

Lyder det ikke som en fed dag?

Nu går jeg ud og sætter en kande te mere igang og så skal jeg have noget godt at spise og en god film i DVD'en. Slut på den dag!

Ingen kommentarer: