april 05, 2008

Så er det min fø'sda'

Egentlig ser jeg ikke rigtigt noget at fejre, for jeg er stadig uhyggeligt træt og lander "bare" på 46 år, men da jeg Ælsger kage og sjældent må få sådan noget, så tilbød jeg Irli og Poul, at vores (næsten) ugentlige hyggedag kunne være hos mig denne gang. Så jeg bagte igår et par gluten-/sukkerfri kagebunde og lavede sukkerfri creme, klar til at blive samlet med noget frugt.

Altså jeg har ikke været i seng endnu, så ret beset er det idag, jeg bagte, men da det er efter midnat, så bør jeg teknisk set benævne det: igår!
Så egentlig har jeg først fødselsdag imorgen! Men imorgen er søndag, og da er min fødselsdag forbi, så nu tror jeg bare, jeg trisser i seng og lader morgen-dagen snige sig lige så stille ind på mig og så lader jeg det være en overraskelse, om det er min fødselsdag!

Ingen kommentarer: