april 29, 2008

forår alså

de' ær nidt sværd a forstå, a forår er så dejlig en ting, for dår dæsen er fyld mæ bollen, så er de' knab så herlid!

Nå, men lidt Livostin i næse og øjne, 2 anti-histaminer morgen og aften, så kører det lidt bedre og så nyser jeg kun ca. 20 gange om dagen. Den ene gang, jeg nyste, var det så højt, at kaninen standsede sine aktiviteter ude i haven (døren var lukket) for at se, hvor den mærkelige, høje lyd kom fra! Hm, glæder mig til alle birkene er færdige med at dyrke sex og ser at få lavet nogle blade og nye kviste istedet!

Johanne har indhentet det, hun var bagud fra de sidste 2 semestre - det tog hende 1 søndag og 3 eftermiddage, så var det overstået - tror ikke, hun gider at blive bagud igen, for det er vist lige så kedeligt for hende at sidde hjemme i selskab med mig, som jeg synes, det er kedeligt at være nødt til at sidde og overvåge hende!

Nu er det ræs forbi - hurra! - så kan jeg komme afsted i kunsten om mandagen og andre dage, for nu er det lunt og dejligt udenfor, så jeg kan køre afsted uden at få frost i leddene!

Ingen kommentarer: