april 14, 2008

Ninnas fødselsdag

Ninna bor på 2. sal og der er ikke elevator i hendes hus, så hun fik den gode ide, at vi kunne holde en lille fødselsdags-komsammen her i Ishøj. Vi kender hinanden fra Ishøj Kunstforening og alle vi 6, der mødtes, har kunstforeningen som omdrejningspunkt, men kunsten den dag var, at vi hyggede os ganske gevaldigt sammen også uden maling eller ler.
Det var en stor glæde for mig på den måde at deltage i noget sjovt, så jeg er meget taknemmelig for at Ninna gav mig muligheden for at lægge hus til.

Johanne har efterhånden læst hele bog nr. 6 fra Harry Potter-serien op for mig på engelsk, og hun læser så meget mere flydende nu, selvom der naturligvis er visse ord, jeg lige må hjælpe med udtalen af, men det er så fordi, hun ikke har set det ord før. Helheden har hun alligevel forstået og derfor går oplæsningen ret hurtigt fremad. En gang imellem må vi lige trække vejret og grine eller måbe, for bøgerne er skrevet rigtigt godt og handlingen er meget spændende. Det er endnu en ting til listen af hygge-ting, der sker her i huset.

Lige nu sidder jeg og ser en meget spændende film, skriver her i bloggen og glæder mig til imorgen, hvor jeg skal på kursus hos Jørgen Hansson og lave mine billeder færdige. Alt sammen på een gang! Meget hyggeligt.

Ingen kommentarer: