juni 27, 2008

Den tredie oplevelse


Så er der igen gået nogle fine dage forbi her.
Jeg forsøger at sætte mig ind i det der billedredigerings-fis, men jeg roder noget rundt i det, så det tager 100 år og en madpakke at få noget lavet.
Her er det 3. billede, jeg lavede efter udstillingen på Louisiana, så jeg oploader det her, selvom det ikke er fantastisk fotograferet! Jeg synes alligevel, det giver et godt indtryk af det maleri også, og det er jo det vigtigste.
Idag kom Kirsten (ikke Juhl - den anden) forbi og drak te og vi fik hyggesnakket en masse. Forinden havde Johanne båret mere af vores "stuff" på loftet og der tegner sig efterhånden et godt billede af, at der bliver tyndet gevaldigt ud alle vegne i det fnidder, jeg samler om mig og ikke nænner at smide ud.
Så har vi fået afsat akvariet på en rigtigt god måde. Jeg har længe været bekymret for, at jeg skulle vedligeholde det uden Johannes uvurderlige hjælp, og har derfor søgt en god løsning, for det var vigtigt, at jeg fik givet det videre til nogen, der kunne give os mulighed for at nyde det selv. Det løste sig så ved at Familieværkstedet gerne vil have det stående og vi har jo vores gang i deres regi - og bliver under deres "vinger" et godt stykke tid endnu, så det blev en fantastisk løsning og jeg har jo stadig de tomme akvarier på loftet, så hvis trangen melder sig en anden gang, så er det ganske nemt at komme igang igen.

Ingen kommentarer: