oktober 08, 2008

Festen var en succes!

Johanne var vild med sin fest;
underholdningen gjorde sit aller-bedste og fangede glimrende den yngre halvdel af gæsterne;
musikken havde jeg været med til at vælge, så jeg synes selvfølgelig den var herlig;
oprydningen blev så genialt udført, at jeg måtte måbe;
maden var skøn, ingen blev fulde og amorinerne havde også lidt at lave ;-D

Nu nyder jeg, at det gik så godt og er begyndt at se frem til næste projekt: at hente en kanin på Internatet, for nu er husene klar.
Jeg brugte lidt kemi til at komme igennem dagene omkring festen, så sidste nat og idag har jeg klaret abstinenserne fra den kolde tyrker, så jeg begynder nok en af dagene at blive mig selv igen. Imorgen vil jeg prøve at finde ro til at få lavet den post, der udgiver de "afslørende" billeder fra nattens party efter festen! gnæk!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: