oktober 17, 2008

det regner

Ville bare lige fortælle, at DMI ikke altid har styr på sagerne! selvom jeg er en af dem, der beundrer dem meget!
Det PLØRER ned lige udenfor, men inde på byvejr står den på tørt! hm! De mangler måske også søvn? For det gør jeg, så jeg ville lige dele min intelligente observation med "Al-verden" og så ind i seng og læse om den der maskine i Cern! (De ville græde i Cern, hvis de så nogen kalde et 27 km langt 40 meter højt temmeligt indviklet projekt sådan, men jeg er da bare ligeglad!^_^)
Johanne er hjemme for tiden. Hun er meget aktiv og først idag (torsdag) havde hun en hel dag hjemme, men hun er herlig at have til at tøffe ind og ud af døren og hun savner allerede skolen, så jeg VED, hun har det godt derovre!
Energien bruges ellers også til at tage mig af den lille nye tøse-kanin Sille, og så dutte rundt og få lavet mindst een lille/større/stor ting hver dag! Indtil nu er det lykkedes, så jeg er sikker på, vi er på plads og i orden inden årtusinde-skiftet! Massere af tiltro dér! Sådan!
Jeg arbejder også pt. på at blive et fuldgyldigt medlem af staben bag den hjemmeside, hvor jeg "dyrker" min Harry Potter-lidenskab. Det er rigtigt sjovt og med virkeligt søde mennesker, der bærer over med sprog-"blomster" og -mangler, for det foregår alt sammen på engelsk! Så jeg sørger altså for at "lege" på den måde. Og jeg holder liv i øverste tagkammer, hvor der ellers nemt kommer gevaldige spindelvæv, hvis ikke jeg bruger det. Når så jeg kan bidrage på en aldeles uforpligtende måde og udelukkende prøve at leve op til mine egne forventninger, så er det endnu sjovere. Det er ligesom en slags konkurrence med mig selv og det kan jeg godt lide!

Ingen kommentarer: