oktober 12, 2008

Familieforøgelse!

Egentlig var hun blevet kaldt "Celina", men jeg synes altså ikke, hun rigtigt ligner sådan en! Så hun kommer til at blive kaldt "Sille" her hos os.
Birthe kørte mig ud til Rødovre DyreInternat og her kunne vi så få lov at hilse på alle 'ninerne. Det var svært ikke at tage nogle stykker med hjem, for hold da op, hvor er de søde. Hende her fandt sig roligt i både at blive taget ud og blive placeret i armene på en vildt fremmed, og hun rørte egentlig kun på sig, da jeg begyndte at se interesseret på en koks-farvet charmetrold, men jeg kunne berolige hende med, at hun helt sikkert kom med hjem.
Der er ingen sikkerhed - eller viden iøvrigt ;-D - for racen, men dansk, det er hun - tror jeg. Hun er ihvertfald flyttet ind i et af de nye huse, jeg fik skaffet tidligere, og nu mangler vi kun, at Juice opgiver at forsøge at komme ind til hende! (Han er virkelig ikke en, der giver op!).
Ellers gik dagen stille og roligt, for selvom Johanne er hjemme på ferie, så er hun jo aldrig hjemme! Og jeg skulle jo helst lige være omkring den lille ny, så jeg har fået beskåret Clematis, ordnet baderums-møbel og hygger nu på nettet.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: