oktober 20, 2008

Så kom Sille endelig ud!


En herlig dag - endte det med.
Birgitte var her og "lokkede" mig til at se at få sluppet det arme lille nye hun-dyr ud i det gode vejr! Det var meget spændende, hvordan de 2 kaniner ville komme ud af det med hinanden, men da de havde drønet rundt nogle runder, fandt Sille et sted (faktisk der, hvor Snuske altid satte sig - under ribsen i mit sten-bed), hvor hun havde overblik over, hvornår Juice kom susende.
Det var naturligvis ikke sådan, at de endte med at sidde og være venlige - det er jo altså dyr!, men da de havde været i haven et par timer sammen, tog vi dem ind i deres bure igen, hvilket forløb forbløffende fredeligt, og så kunne jeg ånde lettet op for denne gang.
Der må altså skaffes et net, så jeg kan få fat i dem, når der ikke er nogen her til at hjælpe, men ellers er det ligetil!
Så kom Peter pludselig forbi med en geringssav, som jeg må have helt for mig selv, til når jeg skal lave rammer til billeder, og jeg havde endda en god plads til den, så det er jo herligt. Thomas har jo ellers en, som jeg gerne må låne, når jeg har brug for det, men det er da alligevel nemmere, når den bare står her i huset, og når så Peter ikke havde brug for den mere.
Fantastisk, så heldig jeg kan være! De næste rammer, jeg skal lave, bliver nu nok i aluminium, hvis jeg kan skaffe profiler til en fornuftig pris, for det ville være flot til de sort/hvide billeder, jeg lavede efter Giacometti-udstillingen! Projekter er en god ting.
Det, med at få lavet mindst een ting hver dag, overholder jeg faktisk. Forbløffende nok, så dukker der bare endnu flere projekter op, når jeg får ryddet ud i de gamle. Mon de formerer sig ved knopskydning? Eller er der virkelig tale om magi?
Nu er jeg spændt på, hvad der kommer "om hjørnet", for jeg har en eller anden fornemmelse - eller også er det bare luft! Tiden må vise det.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: