oktober 18, 2008

Vi chiller

Det kan næsten ikke hedde andet.
Johanne kom hjem efter kl. 21, hvor hun hele dagen havde været på arbejde i Odense ved DM i Streetsurfing! Hun stillede op i den ene disciplin - slalom - og på trods af, at hun faldt undervejs, blev hun nr. 35 ud af 48 deltagere. Ikke dårligt!
Min krop har ellers endelig "givet op" og har feber og ondt som ind i h..., men det var jo også kun et spørgsmål om tid. Så nu er det fedt at tænke tilbage på alt det, jeg har fået lavet.
Irli kom forbi over middag og kiggede i nogle sække fyldt med tøj for at se, om noget kunne bruges - og så krøb jeg da alligevel lige ud i haven et øjeblik, efter hun var gået. Ja, det blev altså lige til et par timer, hvor jeg nulrede rundt og blev næsten færdig med ombygning af det gamle kaninbur! Så blev det for koldt og medens jeg så varmede min mad, fik jeg bagt de pandekager, Johanne skulle have haft til morgenmad! Dem kan hun så få til morgenmad imorgen.
Nu har jeg lige været på lægens hjemmeside og anmodet om fornyelse af recepter, en tur i banken og betale regninger, talt med min penneveninde i USA, ordnet lidt papirnusseri - og alt sammen fra mit lille hjørne uden at lette rø...-umsen!
Jeg er stadig vild med teknik, men de, der troede, at vi skulle til at spare på papir, må da føle sig godt dumme!!! Aldrig har vi da slæbt rundt med papir i de mængder, som vi nu gør!
Irli plejer at sige, at "summen er konstant", godt nok om menneskenes evner mv., men måske kan vi overføre det til administration!?

Ingen kommentarer: