august 15, 2008

Det går fint på Als!

Det går rigtigt fint endda! Jeg har talt med Johanne flere gange og hun er så glad og livlig, at det er en fryd for mig at opleve! Der skal nok komme lidt grater, men starten er gået fantastisk og hun er opmærksom på at skulle tage ansvaret mere for sig selv, end hun nogensinde før har oplevet at skulle!
Hun har klaret selv at skaffe sin medicin, selv at undersøge, hvordan hun kommer til og fra en af vennerne, der bor i Århus-området og som hun ønsker at besøge, og så var der lige en lille smutter med noget tøj, men det blev hurtigt klaret og der overvejes en tur hen til en vaskemaskine - tror jeg!
Alt ialt kører hun på, alt hvad hun overhovedet kan, og hun virker som om, hun accepterer, hver gang jeg må henvise hende til selv at løse hverdagens små mysterier!

Irli kom hjem fra behandling på hospitalet i god behold onsdag og jeg fik besøgt hende igår = idag (torsdag) og det ser fint ud med at komme til Grill-fest i Kunstforeningen sammen på lørdag! Det er altid glædeligt, når noget går godt.
Så nu sidder jeg og forbereder mig til at gå ind og hvile, indtil jeg skal følges med Birgitte op i Bilka, hvor der er frosne frugter til næsten halv pris, og så hjem og drikke en kop kaffe og så kan jeg lægge mig og hvile igen, hvis der er behov for det!

Ingen kommentarer: