august 18, 2008

En produktiv dag

- og en god dag i eet. Så kan det næsten ikke blive bedre!
Ude i Kunstforeningens hus fik jeg idag påbegyndt et billede, jeg skal bruge til oktober (!) og jeg kom langt videre, end jeg havde drømt var muligt, så jeg er i rigtigt godt lune her til aften!
- Og så har jeg sendt mit bidrag ind til Aplus (dem, der leverer internet her i kommunen), til deres Streamer Konkurrence! JA JA, måske sidder min bagrude lidt langt nede, men jeg er altså ikke herre over tyngdeloven! Jeg har en Streamer siddende bagpå min bil og så må jeg kunne deltage!?!
I lørdags deltog jeg i den årlige Grill-fest i Kunstforeningens hus og det blev en dag (og aften) med masser af grin, så hele dagen igår kunne jeg smile ad de tosserier, jeg får afløb for ved sådan en begivenhed. De mennesker, der kommer dér, er alle nogle med masser af humor og hjælpsomhed, så det er et sted, jeg virkelig nyder at slå mine ... nå ja - folder og alle sammen endda (godt, det ikke er mig, der skal tælle dem).
Lige nu overvejer jeg at afslutte dagen med en portion popcorn! Hm ... ... ... Jo, jeg smutter ud og laver dem! En rigtigt god dag efter nogle andre gode dage! Jeg er glad og taknemmelig - og nu er der ikke så lang tid til, jeg skal hjem!

Ingen kommentarer: