juli 25, 2008

Møde med nye mennesker på en god dag

Idag (torsdag) tog jeg ind til Valbyparken for at mødes med den gruppe, jeg skriver lidt sammen med inde på Mingler - et venskabs-og interesse-mødested!
Det blev en fantastisk succes, hvor jeg havde nogle sjove og interessante timer med nogle, jeg aldrig havde mødt før. Hjemmefra havde jeg tænkt lidt over, at det da var heldigt, det var i Valbyparken, fordi hvis cafe-besoget sluttede sådan, at jeg ikke kunne køre med mimrekortet hjem (Må ikke køre mellem 15 og 17), så kunne jeg slå noget tid ihjel ved at se de tema- og rosenhaver, de har lavet derinde, men da den første gik hjem, opdagede jeg, at klokken var langt over 17 og vi var altså mødt på cafeen lidt i 13, så tiden var bare fløjet afsted.
Derefter skulle vi lige snakke lidt mere, så det blev over kl. 19 før jeg fangede et tog på Ny Ellebjerg og kørte mod Ishøj.
Hjemme ventede 'ninerne og jeg satte mig ud i haven med min urtesuppe, spiste 2 portioner og vandede haven igennem. Naboen gav mig en stikling til nogle purløg, der skulle smage som hvidløg og som jeg pottede med det samme. Spændende.
Så hoppede jeg ombord i et længe ventet projekt: At sy en kopi af det regnslag, Henriette lavede til mig for et stykke tid siden. Kopien skal så være til, at Irli og jeg kan få et regnslag hver, for jeg fik lavet min udgave helt fin, men det bugter sig noget, dét med syningerne, for jeg har aldrig lært at sy og gider hverken brug knappenåle eller ri-tråd, så det er bare derudaf! På lørdag skal jeg mødes med Irli, så det bliver spændende, hvilket hun bedst kan lide - Jeg kan nemlig li' dem begge og synes mit hjemmelavede er sjovt med de bugtede syninger.
Igår (onsdag) fik jeg syet gardinerne til "mit eget" hus, så nu mangler der ikke ret mange opgaver af dem, der har ligget og ulmet i lange tider!

En ualmindelig aktiv tid for mig, som jeg er meget taknemmelig for og udnytter til fulde.

Ingen kommentarer: