juli 18, 2008

Når katten ikke kommer på 1. sal

- indretter musen sig helt frit deroppe! Så det her er Johannes "værelse" oppe på 1. sal i vores sommerbolig! Det er nemt at se, at hun hygger sig gevaldigt.
Spændingen består kun i, hvorvidt hun får samlet alle de ting sammen til efterskolen, som hun har brug for at have med derned, men egentlig er jeg lidt misundelig på hende, fordi hun kan holde ud ikke at "have styr" på sine ting. Det kan være vældigt trættende at have brug for at rydde op hele tiden i mine ting - og hendes!

Ellers er her stille og roligt. Idag var jeg en tur i Hundige sammen med Irli, for jeg skulle bruge en transportkasse og en god sele til Juice. Han skal have nappet kugle-strengene i næste måned, så han skal kunne transporteres lidt bedre, end da jeg forleden var afsted med ham i en pap-kasse.
Vi havde en hyggelig tur, og så fik jeg besøgt haven på Skrædderpladsen og vandet planter, fodret fisk og hentet lidt forskelligt i skuret. Der er taget et godt stykke af gulvet i al-rummet og så står der en affugter og kører på fulde drøn derinde. I stuen er al tapetet taget af, men ellers så alt stille og roligt ud.
Hold fest, hvor jeg glæder mig til at komme hjem!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: