juli 07, 2008

Så går det løs

Imorgen (det er altså stadig søndag, for jeg har ikke været i seng endnu) går det løs med at få flyttet hele menageriet over i sommerresidensen.
Jeg vil tro, jeg har fået gennemgået alt mindst een gang, og fået pakket 1/4 helt væk af alle de ting, jeg havde fået samlet i kasser og/eller på hylder - Johanne har sat det på loftet for os - og pakket yderligere ½-delen af, hvad vi skal bruge i sommerhuset. Så nu skal jeg "bare" bevare overblikket imorgen, hvor der er nogen til at tage sig af det sidste.
Hele 2 af Johannes venner møder op for at hjælpe hende med de ting, hun skal have styr på, for hun skal jo pakke til efterskolen. Hun har allerede pakket kuffert til Astmalejren og er godt i gang med resten af sit værelse, for vi bruger nok en del af pladsen derinde til at opmagasinere noget af det, der ikke skal med - des mindre skal flyttes her tilbage om 2 måneder og der er så også det mindre for hende at holde styr på, for hun skal helt selv klare at overskue, hvad der kommer på 1. sal i sommerhuset!
Bare jeg kan komme på nettet imorgen aften, så er jeg tilfreds! Resten må blive som det nu bedst kan, for det kan ikke blive anderledes ^_^
Akvariet er det, der giver mig mest grå hår i skalpen, for egentlig ville jeg helst ikke have det med over i sommerhuset, for det viser sig, at der er meget lidt plads at være på for mig. Der bliver noget af et puslespil at få det til at gå op og det ville være en kæmpe fordel, hvis akvariet kunne stå her i huset, indtil det bliver hentet! Måske ved flyttefolkene noget om den slags og kan komme med en ide.
Det har været en opslidende tid at komme igennem, men så bliver der 2 måneder, hvor jeg kan slappe noget af, hvor kun planter og dyr skal passes og der skal vaskes lidt op! Egentlig glæder jeg mig, for som jeg før har skrevet om her, så vil huset her være som nyt, når vi vender tilbage til det, og så fik det mig i gang med den oprydning, jeg skulle have lavet for længst! Universet skal nok dreje det, når nu jeg ikke selv fik taget mig sammen - (Secret) - og jeg er taknemmelig for alt det, jeg har fået mulighed for at få lavet!
Harry Potter-forummet er jeg stadig meget aktiv i og det er hovedsageligt derfor, jeg er så opsat på, at internettet er til rådighed snarest muligt. Så nu vil jeg lige en tur derhen og kigge med, og så vil jeg ellers gå i seng og afvente morgendagen!

Ingen kommentarer: