juli 09, 2008

På pladserne - færdige!

Så er vi på plads! Det er lidt sent, men jeg kan ikke holde op med at have kramper, så jeg kan lige så godt Blogge, se fjernsyn og hænge i stolen lidt længere.
Den sidste kasse er pakket ud nede i min afdeling og der er sat hyggelys og ledninger er spændt fast med Gaffer-tape. - Hvordan der ser ud på 1. sal, tror jeg ikke, jeg vil vide noget om!!! ^_^
Jeg vil oploade billeder herfra de næste dage, men her er de første billeder:
Her er først et, hvor jeg stod ude ved havelågen.
Haven er ret hyggelig - den har jeg også fået pyntet op idag! Juice æder løs af planterne, der vokser mellem fliserne, så han må siges at gøre en indsats! Snuske vil helst være i sit bur, men hun har været rundt og undersøge, om alle tingene nu også var på plads.
Så det næste billede er udsigten til haven set fra have-døråbningen. Juice kan lige ses i sit bur.
Og så et billede af, hvordan der ser ud inde set fra døren til mit soveværelse hen mod køkkenet der starter, hvor køleskabet står: Til venstre er døren til haven.
Nu er jeg ved at dejse om, så det er vist værd at prøve at ligge igen! SES.

Ingen kommentarer: